Till innehåll
Alla nyheter All driftinformation Alla händelser Logga in Sök på webbplatsen

Rörarbeten hus 17 Västmanlands sjukhus Köping

Aktuellt

Under oktober och november arbetar vi med rörbyten på plan 2 och plan 3 östra delen.

Tidplan oktober

• Avskärmningar utförs v.42.
  • Programmering byggbrandlarm v.42.
  • Verksamheten evakuerad v.43.
  • Start rivning undertak v.43.

Beskrivning av arbetet

Under september inleddes förberedande arbeten i vissa rum och schakt i stora delar av hela huset.

Därefter kommer rörbytet att ske nerifrån och upp i huset.

Som vi tidigare informerat så kommer vi att kontakta er som blir berörda i god tid inför att varje arbete ska starta.

Vi har gjort en grov tidplan som vi bifogar här, med reservation för ändringar. Vi kommer hålla er informerade under projektets gång.

Vi kommer att arbeta för att minimera störningar och påverkan för er och patienterna.

Tidplan

Joel Larsson

VVS Ingenjör, projektledare

Inställningar för kakor

Denna kategori består av kakor som behövs för att webbplatsen ska fungera korrekt.

Denna kategori består av kakor som ger oss statistik och anonymiserad data som visar hur våra webbplatser används och gör det möjligt för oss att rätta till fel och förbättra webbplatserna.

Denna kategori består av kakor från tredjepartstjänster som bland annat möjliggör uppspelning av video och länkning till våra sidor och flöden i sociala medier.