Hantera arbetstid
Här hittar du information om hur du hanterar din arbetstid i Heroma.
Heroma - administrera arbetstid
Heroma är Region Västmanlands personal- och lönesystem och omfattar även applikationerna Heroma webb och Kom&Gå. Heroma innehåller flera olika moduler för bla lönehantering, schema- och bemanningshantering, löneöversyn, personalstatistik och LAS-hantering.
Heroma är behörighetsstyrt och används av framförallt chefer, lönekonsulter och HR-konsulter.
Kom&Gå används av medarbetare för att registrera sin närvaro (stämpla).
Heroma webb används av medarbetare för att söka ledighet, önska ISP-schema, se sina löneuppgifter med mera.
Heroma webb stödjer även chefens arbetsuppgifter och det är här löneöversyn görs.
Tessa - Schemaplanering
Resursplaneringen ansvarar för breddinförandet av det nya schemasystemet Tessa inom HSF:s verksamheter och utbildar samt ger support för chef och bemanningsassistent.