Administratör till Hörselenheten
Vår kollega ska gå i pension och vi söker nu en administratör som vill arbeta brett i sin yrkesprofession med ett trevligt gäng kollegor.
Läs gärna vidare och se om detta är jobbet för dig!
Arbetsuppgifter
Arbetet innebär att utföra diverse administrativa arbetsuppgifter som finns på Hörselenheten. Du arbetar dagligen med telefontid, meddelande via 1177, remisshantering och bokningar i Cosmic. Utöver det förekommer även administration kring väntelistor och fakturering av hjälpmedel.
Diverse övriga administrativa uppdrag som uppkommer på enheten ingår också i tjänsten.
Om arbetsplatsen
Hörselenheten är en del av Öron- Näs- och halskliniken. Vi har verksamhet i Västerås, Köping, Sala och Fagersta och vi finns ungefär en timmes resa från Uppsala, Stockholm och Örebro.
Hörselenheten är en samlad resurs för länets barn, ungdomar och vuxna med hörselnedsättning/dövhet. Verksamheten jobbar utifrån ett helhetsperspektiv med allt från diagnostik, rehabilitering, habilitering samt teknisk hörselvård. Som administratör hos oss kommer du vara en del av ett multiprofessionellt team som består av kanslister, audionomer, läkare, kurator, teckenspråkslärare, logopeder, pedagoger och hörseltekniker.
För oss är det viktigt att du som ny hos oss kommer in ordentligt i arbetet och känner dig trygg därför får du en individuellt anpassad introduktion utifrån dina tidigare erfarenheter. Du välkomnas av en liten arbetsgrupp med hög kompetens och god kamratskap.
Vi finns i nya fina lokaler på Signalistgatan 6, Västerås.
Kvalifikationer
Du som söker har en utbildning inom administration på minst gymnasienivå. Du har god erfarenhet från liknande arbete till exempel från kansli, reception eller annan administrativ tjänst. Du har en god datavana, erfarenhet av telefonrådgivning samt erfarenhet och kunskap från Cosmic. Då du i arbetet kommer möta personer som hör väldigt dåligt är det av vikt att du har en tydligt röst och kan uttrycka dig väl.
Du arbetar bra med andra och är lugn, uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande. Du planerar, organiserar och prioriterar arbetet på ett effektivt sätt och har förmågan att fokusera på rätt saker även om det uppstår stressade situationer. Arbetets karaktär gör att du måste ha lätt för att anpassa dig till nya omständigheter.
Anställningsvillkor
Tillsvidareanställning heltid, dag.
Tillträde enligt överenskommelse.
Ansökan
Välkommen med din ansökan senast 16 februari.
Intervjuer är planerade att genomföras på plats i Regionhuset, ingång 4 Västerås den 21 och 24 feberuari.
Kontaktpersoner
Liknande tjänster
Tjänst | Ort | Ansök senast |
---|