Folktandvården västmanland logotyp
Din glädje vår stolthet
Tandvårdspersonal hälsar på patient.

Uteblivet besök och sent återbud

Du kan av- eller omboka din tid fram till 24 timmar innan ditt bokade besök, men helst vill vi förstås att du gör det så snabbt som möjligt så att vi kan erbjuda tiden till någon annan.

Om du missar ditt besök eller lämnar återbud för sent debiteras du från och med det år du fyller 24 år. Avgiften vid uteblivet besök ändras 15 januari 2024.

Kostnad vid uteblivet besök

• Tandläkare 596 kr
  • Tandhygienist 360 kr
  • Tandsköterska 215 kr
  • För barn och ungdomar 0-23 år är avgiften 100 kronor för uteblivet besök.

Vid fakturering av uteblivet besök debiteras du en administrativ avgift på 100 kronor.

Boka av eller om ditt besök