Ram i blått runt tre porträttbilder av en undersköterska, en operationssjuksköterska och en habiliteringsassistent. Till höger om dem står texten "Tillsammans gör vi skillnad. På riktigt."

Vill du representera regionen på bild?

Regionövergripande Arbetsgivarvarumärke

Nu är det dags att fylla på vårt galleri av svartvita modellbilder på medarbetare i regionen.

Bilderna på våra kollegor har synts över hela länet (och landet!). Bilderna har fått mycket positiv respons och vi märker att kommunikationen ger effekt. Det är vi stolta över. Den 21:a och 22:a maj bygger vi upp fotostudios på sjukhusetområdet i Västerås, och nu söker vi personer som vill vara med.

Bilderna kommer till exempel att användas i tryckta och digitala platsannonser, på mässor, i sociala medier och utomhusreklam. Som modell representerar du hela regionen, inte enbart ditt yrke eller din arbetsplats.

Låter det som något för dig? Skicka in din intresseanmälan så snart som möjligt.
Klicka här för att komma till ansökan: https://forms.office.com/e/7tjXfzH0tZ

Har du frågor är du välkommen att höra av dig till Sara Andersson på kommunikationsenheten: sara.b.andersson@regionvastmanland.se

Arbetet med bilderna är en del av regionens arbetsgivarvarumärke, det kan du läsa mer om här: Arbetsgivarvarumärke - Region Västmanland (regionvastmanland.se)

Porträttfoto av Caroline, kommunikatör Porträttfoto av Elleonor, fysioterapeut Porträttfoto av Patrik, utbildningssamordnare