Introduktionsträff för nya medarbetare

Min anställning

Nästa introduktionsträff för nya medarbetare hålls den 31/1 2024. Välkommen att anmäla dig via Komptensplatsen.

Träffen är ett ömsesidigt möte mellan dig, dina nya kollegor i regionen och representanter för regionens ledning. Tillfället ger information och ska bidra till inspiration inom områden som kommunikation, digitalisering, kompetensutveckling och förflyttningen mot Nära vård.

Tema för årets träff 2024 är utveckling. Vi behöver ständigt utvecklas och förbättras och du som medarbetare är en viktig del av den utvecklingen. Hos oss kommer du växa och påverka, utmana och utmanas. Tillsammans ska vi genomföra vårt viktiga uppdrag och leva upp till invånarnas och våra uppdragsgivares högt ställda förväntningar. Vi är stolta över att göra skillnad varje dag, oavsett vilken yrkesroll vi har. Tillsammans drivs vi av att skapa ett bättre samhälle och livskraft för alla som bor och verkar i regionen.

Under eftermiddagen lyssnar vi till bland annat

• Nära vård – Utvecklingen av ny vårdstruktur som möjliggör nya arbetssätt över organisationsgränser
  • Din kompetensutveckling – utbildning, innovation och forskning
  • Kommunikation – invånarperspektivet och kanaler

Anmäl dig på Kompetensplatsen.