Gatupratare med texten Här kan du rösta

Förtidsröstning i EU-valet på Västmanlands sjukhus Västerås

Regionövergripande Västerås

Den 9 juni är det valdag i EU-valet 2024. Mellan 22 maj och 7 juni finns det möjlighet att förtidsrösta vid ingång 1 på Västmanlands sjukhus Västerås. Det underlättar röstningen för bland andra patienter, anhöriga och personal som vistas vid sjukhuset.

Förtidsröstningen på sjukhuset har öppet följande dagar mellan klockan 10 och 18:
onsdag 22 maj, torsdag 23 maj, fredag 24 maj, måndag 27 maj, tisdag 28 maj, onsdag 29 maj, torsdag 30 maj, fredag 31 maj, måndag 03 juni, tisdag 04 juni, onsdag 05 juni, fredag 07 juni.

Ta med ID-handling och röstkort!

Läs allt om EU-valet på valmyndigheten.se.