Förbättra din kommunikation och kunskap om trender
- Kommunicera bättre tack vare större kunskap om dina målgrupper
- Satsa rätt i verksamheten utifrån de senaste trenderna
Är du nyfiken på omvärlden? Vill du få mer kunskap och fatta bättre underbyggda beslut? I så fall ska du ta chansen att prata målgrupper och trender med Västmanland Turism. Vi bjuder in till samtal där vi delar med oss av omvärldsbevakning och trender samt berättar om Visit Swedens målgruppsanalyser och drivkraftssegment.
Med djupare kunskap om din målgrupp kan du förbättra din kommunikation för att nå ut effektivare. Med koll på trender får du förutsättningar att ligga i framkant och satsa rätt framåt i stället för att lägga resurser på något som var aktuellt för flera år sedan. Utomhusmatlagning är ett exempel på en trendig aktivitet som nu genererar intäkter till de företag som tidigt skapa de produkter kopplade till att äta utomhus.
Här kan du läsa Visit Swedens målgruppsguide
Vill du ställa dig bakom Västmanland Turisms gemensamma löfte ”Smarta Sätt” och få möjlighet till stöd, råd och mycket mer för just din verksamhet? Läs mer och anmäl dig här