Till innehåll
Vårdgivare och samarbetspartners Vårdgivare och samarbetspartners
För vårdgivare och samarbetspartners
Vårdgivare och samarbetspartners

Translate

Use Google to translate the web site. We take no responsibility for the accuracy of the translation.

Felanmälan och Förfrågan

Om du upplever ett problem eller har en fråga som rör IT eller telefoni är du välkommen att kontakta IT-Supporten på telefon 021-17 35 00. 
​​​​​Region Västmanlands IT-Support är bemannad vardagar klockan 07:00-17:00.

Glöm inte att ta del av vår Driftinformation​ för att hålla dig uppdaterad om systemuppgraderingar, driftstopp och servicefönster.

Förfrågan nytt IT-system

Har du behov av ett nytt IT-system ringer du till IT-Supporten på 021- 17 35 00.

För dig som har tillgång till Regionens nätverk

Följ dina ärenden

Du kan följa dina registrerade ärenden och deras status om du kommer åt Regionens nätverk. Då har du möjlighet att komplettera ditt ärende med tillkommande information genom att lämna kommentarer och bifoga filer.

Snabbare felsökning

För att vi snabbare ska kunna påbörja felsökning vid ett eventuellt problem underlättar det om du kan lämna vissa uppgifter redan vid den första kontakten:

  • Ditt HSA-ID
  • Datorns Maskin-ID
  • Ett telefonnummer och en mailadress vi kan nå dig på
  • Hur länge du har upplevt problemet
  • Om det är flera kollegor som är berörda 
  • Om du fått något felmeddelande, och i så fall, hur det lyder​​