Tandläkare till Folktandvården Västmanland AB, Vallby Västerås

Refnr: 20240275

Är du en nyfiken och driven tandläkare som ständigt vill lära dig och utvecklas i din vardag, utveckla andra och arbeta med kompetenta och positiva kollegor? Då är du den vi söker.

Om arbetsplatsen

Inom Folktandvården Västmanland AB arbetar vi med respekt, engagemang, glädje och kompetens för att ge våra patienter den bästa tandvården. Vi satsar på att bygga starka team av tandläkare, tandhygienist och tandsköterska.

På Folktandvården Vallby arbetar idag 2 tandläkare, 1 tandhygienist och 4 tandsköterskor som tillsammans svarar för både barn-, vuxen och äldretandvård i ljusa och moderna lokaler.

Arbetsuppgifter

I arbetet kommer du att få användning av hela din kompetens då vi har patientgrupper i alla åldrar. Vi önskar att du har intresse för såväl barntandvård, vuxentandvård och äldretandvård.

Kvalifikationer

Vi söker dig som har giltig tandläkarlegitimation. Du bemöter alla människor med förståelse, respekt och omtanke. Du har en god pedagogisk förmåga och har lätt för att samarbeta och skapa goda relationer. I ditt arbete värdesätter du odontologisk kvalitet och effektivitet.

Eftersom du i arbetet kommunicerar med patienter, närstående, kollegor och i vissa fall myndigheter är det viktigt att du har goda kunskaper i det svenska språket i både tal och skrift. Du är flexibel och förändringsbenägen. Vidare ser du din egen utveckling som den del av klinikens utveckling. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

Anställningsvillkor

Tillsvidareanställning, på heltid, med tillträde efter överenskommelse.

Ansökan

Välkommen med din ansökan senast 21 april 2024

Intervjuer kan ske löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan!

Bifoga gärna intyg och betygshandlingar med din ansökan.

Om regionen

Vi tackar nej till dig som säljer alla slags rekryteringstjänster. Vi i Region Västmanland ansvarar för hälso-, sjuk- och tandvård för alla som bor i länet. Vi jobbar också med allt från kollektivtrafik och kultur till näringslivsfrågor, utbildning och forskning. Tillsammans är vi 7 000 anställda, med 300 olika yrken, på tio orter. Vi finns mitt i det som påverkar människors liv. Varje dag. Tillsammans drivs vi av att skapa ett bättre samhälle för alla som bor och verkar här. Vi utvecklar och hittar nya lösningar för att möta människor – där dom är. Det är så vi kan leva upp till våra uppdragsgivares och invånares högt ställda förväntningar. Tillsammans gör vi skillnad. På riktigt.

Annette Köhler
Klinikchef